Patkové zvedáky MANTRA
Soustavy zvedáků kolejových vozidel naší vlastní značky Mantra.
- Nosnost 15 t, 20 t, 25 t
- Zdvih zvedáku 320 mm až 2600 mm (užitečný zdvih 2280 mm)
- Délka nosného ramene 675 mm
- Manuálně posuvná patka bez zátěže (o 300 mm) s kontrolou přijetí zátěže.
Popis jednotlivých částí sloupu:
- Tlačítko nouzového zastavení-umístěno na sloupu. Při stisku tlačítka dojde k zastavení všech sloupů.
- Koncový spínač maximálního zdvihu-pokud zdvihací zařízení přejede max. polohu (v důsledku poruchy systému pultu) dojde k rozpojení smyčky konc. spínače.
- V tuto chvíli se systém chová jako při stisku tlač. nouzového zastavení.
- Pokud dojde k rozpojení konc. spínače max. zdvihu, celý systém je zablokován a je nutné provést
Servisní zásah.
- Případný servisní zásah bude spočívat v HW vyblokování čidla uvnitř rozváděče sloupu (klíček) a v manuálním sjetí příslušného sloupu.
- Řízení sloupu-stykačové připojení/ reverzace motoru.
- Elektronická synchronizace chodu jednotlivých sloupů pomocí indukčního senzoru pro kódování otáčení v požadovaném rozsahu.
- Další prvky a funkce mohou být přidány dle požadavku zadavatele.
- Před vlastní výrobou zařízení je koncepce představena zadavateli.
- Součástí dodávky je technicko průvodní dokumentace (CE, el. revize, návod k obsluze, návod k údržbě, bezpečnostní pravidla, vyřízení průkazu způsobilosti UTZ.)
Cena nabídky zahrnuje:
- Konstrukce (Koncepční návrh zařízení, konstrukce jednotlivých uzlů montážního pracoviště, celková konstrukce sestav podsestav jejímž výstupem je 3d model zařízení a výrobní výkresy jednotlivých dílů).
- Výroba (jednotlivých dílů dle výrobní dokumentace, úprava ploch a hran pro povrchovou úpravu).
- Povrchová úprava (povrchová úprava jednotlivých dílů, u kovových dílů-pozink, u funkčních dílů jako jsou čepy…)
- Montáž (jednotlivých podsestav a složení do finálního stavu ke zkoušení).
- Materiál (potřebný pro polotovary na výrobu jednotlivých dílů sestavy).
- Nakupované díly (ložiska,pouzdra, vodící kluzné plastové lišty, vedení, převodovky).
- Technicko – průvodní dokumentace v ČJ.
Při denním provozu v plném zatížení pod dobu ca. 1 hodiny, dodržování pravidelné údržby, zákonných ročních prohlídkách prováděných smluvním servisem a odborné obsluze dle návodu k použití, odpadá během prvních 10 let jakékoli náklady na opravy nebo výměny náhradních dílů.