Použité Lokotraktory

Od listopadu 2021 nabízíme našim zákazníkům možnost pronájmu lokotraktorů – posunovadel ZEPHIR. Bližší info na plzen@prochazka-mp.cz
TEL: 00420 606 139 099. Výjimečná příležitost – použité LOKOTRAKTORY jsou v dobré kondici za velmi zajímavou cenu. Tažní síla lokotraktorů je od 15kN do 250 kN.

Nabízíme Vám k prodeji použitý dvojcestný lokotraktor ZEPHIR LOK řady 16 z r. 2008, po generální opravě, vlastní hmotnost 29 tun, tažná síla na spřáhlu 160 kN.

Dvojcestné posunovací zařízení LOK s dieselovým motorem z produkce firmy ZEPHIR je reprezentantem hospodárného a výhodného posunování kolejových vozidel. Toto posunovací zařízení vyhovuje všem nejnovějším předpisům CEE především vztažmo k hlučnosti a ochraně životního prostředí.

Dvojcestná koncepce umožňuje nakolejení a vykolejení vozidla téměř v jakémkoli místě kolejí, přejet na požadované místo a díky rozměrům, harmonovaným v souladu s CEE, může být posunovadlo LOKOM transportováno na běžných podvalnících nebo vagonech bez nutnosti omezení dopravy.

Všechny komponenty použité k výrobě tohoto vozidla jsou od značkových mezinárodně uznávaných výrobců. To umožňuje bezproblémový servis a údržbu. Všechna posunovadla řady LOKOM se vyznačují vysokou provozní přizpůsobivostí a univerzální použitelností. Nahrazují tradiční posunovací lokomotivy s výhodou menší hmotnosti, menších rozměrů a menších provozních nákladů a vyšší variability.

Tento stroj je po GO, v 7900 mth nový motor, r.v.2008

Pracovní a výkonnostní parametry na kolejích:

Tažná síla na spřáhlu:

  • 160 KN

 Vlastní hmotnost:

  • 29t

 Pozn.: Maximální hmotnost taženého nebo tlačeného kolejového vozidla = síla zajišťující tažení nebo tlačení kolejového vozidla dané hmotnosti na rovných a suchých kolejích.

Motor

  • IVECO turo
  • Naftový
  • 6 válcový, řadový, vodou chlazený
  • Zdvihový objem 6,7 l
  • Výkon 313 k při 2.100ot/min

Pohon:

  • stálý 4 x 4

Převodovka:

  • Powerschift DANA SPICER (CLARK) s možností řazení pod zátěží
  • Montovaná přímo na motor
  • 3 rychlostí stupně vpřed a 3 rychlostní stupně vzad s měničem kroutícího momentu
  • Poloautomatika
  • Zabezpečení proti nežádoucí změně směru pohybu
  • Automatická uzávěrka diferenciálu vpředu i vzadu

Vzduchové filtry:

  • DONALDSON s dvojitými filtrovými vložkami a elektronickou kontrolou znečištění

Přední náprava:

  • Robustní provedení řídící nápravy s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)

Zadní náprava:

  • Robustně provedená pevná náprava s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)

Odpružení:

  • Parabolické pružiny na přední i zadní nápravě
  • Šířka pružin 100 mm

Řízení:

  • Danfoss hydrostatický řídící systém, působící na přední kola prostřednictvím 2 ks dvojčinných hydraulických válců, olejová nádrž s filtrem a přímo na motoru prostřednictvím příruby umístěným hydraulickým čerpadlem. Během kolejového provozu je řízení automaticky vypnuto.

Brzdový systém:

  • Dva nezávislé hydraulické brzdové okruhy oddělené pro přední a zadní nápravu dle StVO).
  • Hydraulické čerpadlo přímo na motorové přírubě
  • 3 „bezpečnostní zásobníky brzdové síly“ (dusíkový zásobník tlaku), které zajišťují až 8 násobné plnohodnotné brzdění i při případné poruše hydraulického čerpadla

Ruční brzda:

  • Kotoučová brzda na přední nápravě ovládaná pákou z kabiny.

Kola:

  • 12.00-24 výměnná

Osvětlení:

  • Osvětlení pro silniční provoz i pro železniční provoz
  • (automatické přepojení podle aktuálního režimu koleje/silnice, blinkry, couvací světla, výstražný maják, osvětlení schůdků, pracovní světla na spřáhlech a dle přání)

Podvozek/Rám:

  • Monoblokový typ rámu, kompletně svařená konstrukce, která je spojena s podvozkem, složená z 2 ks podélných nosníků, které jsou příčně propojené
  • Přední a zadní část v oblasti spřáhel a nárazníků
  • Konstrukční ocel kvality S275 JO

Spřáhla:

  • 2 x UIC, automatická, hydraulicky ovládaná, s nouzovou stopkou vpředu i vzadu (bezpečnostní vybavení pro obsluhu v kabině i na kolejích)

Nárazníky:

  • 4 ks těžkých nárazníků

Elektrický systém:

  • 24 V, 2 baterie (každá 12v), centrální provozní vypínač, světla a starter 24 V

Kabina a vybavení kabiny:

  •  Robustní izolovaná ocelová kabina s bočními uzamykatelnými dveřmi montovaná na 4 silentblocích, perfektně vybavená,konstruovaná dle nejvyšších nároků na ergonomii.
  • Robustní nástupní schůdky pro bezpečné vystupování a nastupování obsluhy
  • Interní vnitřní osvětlení
  • Čelní bezpečnostní sklo se stěračem a ostřikovačem
  • Čelní a boční skla dle normy ECE R 43
  • Panoramatický plnohodnotný rozhled z místa řidiče
  • Topení a odvětrávání
  • Výstražný maják na kabině
  • Odhlučnění kabiny dle platných evropských norem
  • Zrcátka nad spřáhly
  • 2 vnější vyhřívaná a 1 vnitřní zpětné zrcátko

Nádrž:

  • Ocelová nádrž o objemu 450l

Nouzové vypínače:

  • Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla.

Povrchová úprava:

  • Pískování SA 2,5, lak PRIMER EPOXID
  • tloušťka 80 mikronů
  • polyuretanový krycí lak RAL s regulovanou sílou nánosu povrchové barvy 40 mikronů
  • celková síla lakové vrstvy po vyschnutí 100/120 mikronů

Obsluha a údržba:

  •  Umístění ovládacích o údržbových prvků je instalováno s maximálním ohledem na bezpečnost a ergonomii obsluhy, provozu a údržby.
  • Bezpečnostní a údržbová kontrolní místa jsou aktivována ochrannými mechanismy.

Pneumatický brzdový systém (Vagónová brzda):

Na přání např.:

  • 2 válcový kompresor o výkonu 2220 l/min
  • Zásobník vzduchu o objemu 300 l při 8,5 Bar
  • 2 uzavírací kohouty s připojovacími hadicemi v předu a v zadu, 5,15 bar, typ SNCF, ochrana proti zamrzání prostřednictvím termostatického ventilu.
  • Kontrola tlaků z kabiny prostřednictvím manometrů

Automatická odstavovací brzda:

  •  V případě snížení tlaku v brzdovém systému je okamžitě a automaticky aktivována odstavovací brzda a vozidlo je zabrzděno

Výstražný maják:

  • aktivován při rozjetí posunovadla

Tlačítka nouzového vypnutí stroje:

  • Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla, a to prostřednictvím sepnutí:
  • ruční brzdy
  • nouzové brzdy
  • vypnutím motoru

 Systém kontroly obsluhy:

  •  Připravenost obsluhy, bdělost i její schopnost pro ovládání posunovacího zařízení prostřednictvím dálkového ovladače jsou kontrolovány pomocí výstražného signálu a červené kontrolky na ovladači.

 CENA: 290.000,00€ + DPH

 

PLATBA: 100% při převzetí

 

PLATNOST NABÍDKY: 1 měsíc

 

Vyhrazujeme si právo na meziprodej.

 

Tento stroj je po GO, v 7900 mth nový motor, r.v.2008

Pracovní a výkonnostní parametry na kolejích:

Tažná síla na spřáhlu:

  • 160 KN

 Vlastní hmotnost:

  • 29t

 Pozn.: Maximální hmotnost taženého nebo tlačeného kolejového vozidla = síla zajišťující tažení nebo tlačení kolejového vozidla dané hmotnosti na rovných a suchých kolejích.

Motor

  • IVECO turo
  • Naftový
  • 6 válcový, řadový, vodou chlazený
  • Zdvihový objem 6,7 l
  • Výkon 313 k při 2.100ot/min

Pohon:

  • stálý 4 x 4

Převodovka:

  • Powerschift DANA SPICER (CLARK) s možností řazení pod zátěží
  • Montovaná přímo na motor
  • 3 rychlostí stupně vpřed a 3 rychlostní stupně vzad s měničem kroutícího momentu
  • Poloautomatika
  • Zabezpečení proti nežádoucí změně směru pohybu
  • Automatická uzávěrka diferenciálu vpředu i vzadu

Vzduchové filtry:

  • DONALDSON s dvojitými filtrovými vložkami a elektronickou kontrolou znečištění

Přední náprava:

  • Robustní provedení řídící nápravy s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)

Zadní náprava:

  • Robustně provedená pevná náprava s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)

Odpružení:

  • Parabolické pružiny na přední i zadní nápravě
  • Šířka pružin 100 mm

Řízení:

  • Danfoss hydrostatický řídící systém, působící na přední kola prostřednictvím 2 ks dvojčinných hydraulických válců, olejová nádrž s filtrem a přímo na motoru prostřednictvím příruby umístěným hydraulickým čerpadlem. Během kolejového provozu je řízení automaticky vypnuto.

Brzdový systém:

  • Dva nezávislé hydraulické brzdové okruhy oddělené pro přední a zadní nápravu dle StVO).
  • Hydraulické čerpadlo přímo na motorové přírubě
  • 3 „bezpečnostní zásobníky brzdové síly“ (dusíkový zásobník tlaku), které zajišťují až 8 násobné plnohodnotné brzdění i při případné poruše hydraulického čerpadla

Ruční brzda:

  • Kotoučová brzda na přední nápravě ovládaná pákou z kabiny.

Kola:

  • 12.00-24 výměnná

Osvětlení:

  • Osvětlení pro silniční provoz i pro železniční provoz
  • (automatické přepojení podle aktuálního režimu koleje/silnice, blinkry, couvací světla, výstražný maják, osvětlení schůdků, pracovní světla na spřáhlech a dle přání)

Podvozek/Rám:

  • Monoblokový typ rámu, kompletně svařená konstrukce, která je spojena s podvozkem, složená z 2 ks podélných nosníků, které jsou příčně propojené
  • Přední a zadní část v oblasti spřáhel a nárazníků
  • Konstrukční ocel kvality S275 JO

Spřáhla:

  • 2 x UIC, automatická, hydraulicky ovládaná, s nouzovou stopkou vpředu i vzadu (bezpečnostní vybavení pro obsluhu v kabině i na kolejích)

Nárazníky:

  • 4 ks těžkých nárazníků

Elektrický systém:

  • 24 V, 2 baterie (každá 12v), centrální provozní vypínač, světla a starter 24 V

Kabina a vybavení kabiny:

  •  Robustní izolovaná ocelová kabina s bočními uzamykatelnými dveřmi montovaná na 4 silentblocích, perfektně vybavená,konstruovaná dle nejvyšších nároků na ergonomii.
  • Robustní nástupní schůdky pro bezpečné vystupování a nastupování obsluhy
  • Interní vnitřní osvětlení
  • Čelní bezpečnostní sklo se stěračem a ostřikovačem
  • Čelní a boční skla dle normy ECE R 43
  • Panoramatický plnohodnotný rozhled z místa řidiče
  • Topení a odvětrávání
  • Výstražný maják na kabině
  • Odhlučnění kabiny dle platných evropských norem
  • Zrcátka nad spřáhly
  • 2 vnější vyhřívaná a 1 vnitřní zpětné zrcátko

Nádrž:

  • Ocelová nádrž o objemu 450l

Nouzové vypínače:

  • Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla.

Povrchová úprava:

  • Pískování SA 2,5, lak PRIMER EPOXID
  • tloušťka 80 mikronů
  • polyuretanový krycí lak RAL s regulovanou sílou nánosu povrchové barvy 40 mikronů
  • celková síla lakové vrstvy po vyschnutí 100/120 mikronů

Obsluha a údržba:

  •  Umístění ovládacích o údržbových prvků je instalováno s maximálním ohledem na bezpečnost a ergonomii obsluhy, provozu a údržby.
  • Bezpečnostní a údržbová kontrolní místa jsou aktivována ochrannými mechanismy.

Pneumatický brzdový systém (Vagónová brzda):

Na přání např.:

  • 2 válcový kompresor o výkonu 2220 l/min
  • Zásobník vzduchu o objemu 300 l při 8,5 Bar
  • 2 uzavírací kohouty s připojovacími hadicemi v předu a v zadu, 5,15 bar, typ SNCF, ochrana proti zamrzání prostřednictvím termostatického ventilu.
  • Kontrola tlaků z kabiny prostřednictvím manometrů

Automatická odstavovací brzda:

  •  V případě snížení tlaku v brzdovém systému je okamžitě a automaticky aktivována odstavovací brzda a vozidlo je zabrzděno

Výstražný maják:

  • aktivován při rozjetí posunovadla

Tlačítka nouzového vypnutí stroje:

  • Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla, a to prostřednictvím sepnutí:
  • ruční brzdy
  • nouzové brzdy
  • vypnutím motoru

 Systém kontroly obsluhy:

  •  Připravenost obsluhy, bdělost i její schopnost pro ovládání posunovacího zařízení prostřednictvím dálkového ovladače jsou kontrolovány pomocí výstražného signálu a červené kontrolky na ovladači.

 CENA: 290.000,00€ + DPH

 

PLATBA: 100% při převzetí

 

PLATNOST NABÍDKY: 1 měsíc

 

Vyhrazujeme si právo na meziprodej.