Od listopadu 2021 nabízíme našim zákazníkům možnost pronájmu lokotraktorů – posunovadel ZEPHIR. Bližší info na plzen@prochazka-mp.cz
TEL: 00420 606 139 099. Výjimečná příležitost – použité LOKOTRAKTORY jsou v dobré kondici za velmi zajímavou cenu. Tažní síla lokotraktorů je od 15kN do 250 kN.
Nabízíme Vám k prodeji použitý dvojcestný lokotraktor ZEPHIR LOK řady 16 z r. 2008, po generální opravě, vlastní hmotnost 29 tun, tažná síla na spřáhlu 160 kN.
Dvojcestné posunovací zařízení LOK s dieselovým motorem z produkce firmy ZEPHIR je reprezentantem hospodárného a výhodného posunování kolejových vozidel. Toto posunovací zařízení vyhovuje všem nejnovějším předpisům CEE především vztažmo k hlučnosti a ochraně životního prostředí.
Dvojcestná koncepce umožňuje nakolejení a vykolejení vozidla téměř v jakémkoli místě kolejí, přejet na požadované místo a díky rozměrům, harmonovaným v souladu s CEE, může být posunovadlo LOKOM transportováno na běžných podvalnících nebo vagonech bez nutnosti omezení dopravy.
Všechny komponenty použité k výrobě tohoto vozidla jsou od značkových mezinárodně uznávaných výrobců. To umožňuje bezproblémový servis a údržbu. Všechna posunovadla řady LOKOM se vyznačují vysokou provozní přizpůsobivostí a univerzální použitelností. Nahrazují tradiční posunovací lokomotivy s výhodou menší hmotnosti, menších rozměrů a menších provozních nákladů a vyšší variability.
Tento stroj je po GO, v 7900 mth nový motor, r.v.2008
Pracovní a výkonnostní parametry na kolejích:
Tažná síla na spřáhlu:
- 160 KN
Vlastní hmotnost:
- 29t
Pozn.: Maximální hmotnost taženého nebo tlačeného kolejového vozidla = síla zajišťující tažení nebo tlačení kolejového vozidla dané hmotnosti na rovných a suchých kolejích.
Motor
- IVECO turo
- Naftový
- 6 válcový, řadový, vodou chlazený
- Zdvihový objem 6,7 l
- Výkon 313 k při 2.100ot/min
Pohon:
- stálý 4 x 4
Převodovka:
- Powerschift DANA SPICER (CLARK) s možností řazení pod zátěží
- Montovaná přímo na motor
- 3 rychlostí stupně vpřed a 3 rychlostní stupně vzad s měničem kroutícího momentu
- Poloautomatika
- Zabezpečení proti nežádoucí změně směru pohybu
- Automatická uzávěrka diferenciálu vpředu i vzadu
Vzduchové filtry:
- DONALDSON s dvojitými filtrovými vložkami a elektronickou kontrolou znečištění
Přední náprava:
- Robustní provedení řídící nápravy s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)
Zadní náprava:
- Robustně provedená pevná náprava s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)
Odpružení:
- Parabolické pružiny na přední i zadní nápravě
- Šířka pružin 100 mm
Řízení:
- Danfoss hydrostatický řídící systém, působící na přední kola prostřednictvím 2 ks dvojčinných hydraulických válců, olejová nádrž s filtrem a přímo na motoru prostřednictvím příruby umístěným hydraulickým čerpadlem. Během kolejového provozu je řízení automaticky vypnuto.
Brzdový systém:
- Dva nezávislé hydraulické brzdové okruhy oddělené pro přední a zadní nápravu dle StVO).
- Hydraulické čerpadlo přímo na motorové přírubě
- 3 „bezpečnostní zásobníky brzdové síly“ (dusíkový zásobník tlaku), které zajišťují až 8 násobné plnohodnotné brzdění i při případné poruše hydraulického čerpadla
Ruční brzda:
- Kotoučová brzda na přední nápravě ovládaná pákou z kabiny.
Kola:
- 12.00-24 výměnná
Osvětlení:
- Osvětlení pro silniční provoz i pro železniční provoz
- (automatické přepojení podle aktuálního režimu koleje/silnice, blinkry, couvací světla, výstražný maják, osvětlení schůdků, pracovní světla na spřáhlech a dle přání)
Podvozek/Rám:
- Monoblokový typ rámu, kompletně svařená konstrukce, která je spojena s podvozkem, složená z 2 ks podélných nosníků, které jsou příčně propojené
- Přední a zadní část v oblasti spřáhel a nárazníků
- Konstrukční ocel kvality S275 JO
Spřáhla:
- 2 x UIC, automatická, hydraulicky ovládaná, s nouzovou stopkou vpředu i vzadu (bezpečnostní vybavení pro obsluhu v kabině i na kolejích)
Nárazníky:
- 4 ks těžkých nárazníků
Elektrický systém:
- 24 V, 2 baterie (každá 12v), centrální provozní vypínač, světla a starter 24 V
Kabina a vybavení kabiny:
- Robustní izolovaná ocelová kabina s bočními uzamykatelnými dveřmi montovaná na 4 silentblocích, perfektně vybavená,konstruovaná dle nejvyšších nároků na ergonomii.
- Robustní nástupní schůdky pro bezpečné vystupování a nastupování obsluhy
- Interní vnitřní osvětlení
- Čelní bezpečnostní sklo se stěračem a ostřikovačem
- Čelní a boční skla dle normy ECE R 43
- Panoramatický plnohodnotný rozhled z místa řidiče
- Topení a odvětrávání
- Výstražný maják na kabině
- Odhlučnění kabiny dle platných evropských norem
- Zrcátka nad spřáhly
- 2 vnější vyhřívaná a 1 vnitřní zpětné zrcátko
Nádrž:
- Ocelová nádrž o objemu 450l
Nouzové vypínače:
- Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla.
Povrchová úprava:
- Pískování SA 2,5, lak PRIMER EPOXID
- tloušťka 80 mikronů
- polyuretanový krycí lak RAL s regulovanou sílou nánosu povrchové barvy 40 mikronů
- celková síla lakové vrstvy po vyschnutí 100/120 mikronů
Obsluha a údržba:
- Umístění ovládacích o údržbových prvků je instalováno s maximálním ohledem na bezpečnost a ergonomii obsluhy, provozu a údržby.
- Bezpečnostní a údržbová kontrolní místa jsou aktivována ochrannými mechanismy.
Pneumatický brzdový systém (Vagónová brzda):
Na přání např.:
- 2 válcový kompresor o výkonu 2220 l/min
- Zásobník vzduchu o objemu 300 l při 8,5 Bar
- 2 uzavírací kohouty s připojovacími hadicemi v předu a v zadu, 5,15 bar, typ SNCF, ochrana proti zamrzání prostřednictvím termostatického ventilu.
- Kontrola tlaků z kabiny prostřednictvím manometrů
Automatická odstavovací brzda:
- V případě snížení tlaku v brzdovém systému je okamžitě a automaticky aktivována odstavovací brzda a vozidlo je zabrzděno
Výstražný maják:
- aktivován při rozjetí posunovadla
Tlačítka nouzového vypnutí stroje:
- Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla, a to prostřednictvím sepnutí:
- ruční brzdy
- nouzové brzdy
- vypnutím motoru
Systém kontroly obsluhy:
- Připravenost obsluhy, bdělost i její schopnost pro ovládání posunovacího zařízení prostřednictvím dálkového ovladače jsou kontrolovány pomocí výstražného signálu a červené kontrolky na ovladači.
CENA: 290.000,00€ + DPH
PLATBA: 100% při převzetí
PLATNOST NABÍDKY: 1 měsíc
Vyhrazujeme si právo na meziprodej.
Tento stroj je po GO, v 7900 mth nový motor, r.v.2008
Pracovní a výkonnostní parametry na kolejích:
Tažná síla na spřáhlu:
- 160 KN
Vlastní hmotnost:
- 29t
Pozn.: Maximální hmotnost taženého nebo tlačeného kolejového vozidla = síla zajišťující tažení nebo tlačení kolejového vozidla dané hmotnosti na rovných a suchých kolejích.
Motor
- IVECO turo
- Naftový
- 6 válcový, řadový, vodou chlazený
- Zdvihový objem 6,7 l
- Výkon 313 k při 2.100ot/min
Pohon:
- stálý 4 x 4
Převodovka:
- Powerschift DANA SPICER (CLARK) s možností řazení pod zátěží
- Montovaná přímo na motor
- 3 rychlostí stupně vpřed a 3 rychlostní stupně vzad s měničem kroutícího momentu
- Poloautomatika
- Zabezpečení proti nežádoucí změně směru pohybu
- Automatická uzávěrka diferenciálu vpředu i vzadu
Vzduchové filtry:
- DONALDSON s dvojitými filtrovými vložkami a elektronickou kontrolou znečištění
Přední náprava:
- Robustní provedení řídící nápravy s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)
Zadní náprava:
- Robustně provedená pevná náprava s dvojitou centrální redukcí a oběžnou kolovou převodovkou v kolech (satelit)
Odpružení:
- Parabolické pružiny na přední i zadní nápravě
- Šířka pružin 100 mm
Řízení:
- Danfoss hydrostatický řídící systém, působící na přední kola prostřednictvím 2 ks dvojčinných hydraulických válců, olejová nádrž s filtrem a přímo na motoru prostřednictvím příruby umístěným hydraulickým čerpadlem. Během kolejového provozu je řízení automaticky vypnuto.
Brzdový systém:
- Dva nezávislé hydraulické brzdové okruhy oddělené pro přední a zadní nápravu dle StVO).
- Hydraulické čerpadlo přímo na motorové přírubě
- 3 „bezpečnostní zásobníky brzdové síly“ (dusíkový zásobník tlaku), které zajišťují až 8 násobné plnohodnotné brzdění i při případné poruše hydraulického čerpadla
Ruční brzda:
- Kotoučová brzda na přední nápravě ovládaná pákou z kabiny.
Kola:
- 12.00-24 výměnná
Osvětlení:
- Osvětlení pro silniční provoz i pro železniční provoz
- (automatické přepojení podle aktuálního režimu koleje/silnice, blinkry, couvací světla, výstražný maják, osvětlení schůdků, pracovní světla na spřáhlech a dle přání)
Podvozek/Rám:
- Monoblokový typ rámu, kompletně svařená konstrukce, která je spojena s podvozkem, složená z 2 ks podélných nosníků, které jsou příčně propojené
- Přední a zadní část v oblasti spřáhel a nárazníků
- Konstrukční ocel kvality S275 JO
Spřáhla:
- 2 x UIC, automatická, hydraulicky ovládaná, s nouzovou stopkou vpředu i vzadu (bezpečnostní vybavení pro obsluhu v kabině i na kolejích)
Nárazníky:
- 4 ks těžkých nárazníků
Elektrický systém:
- 24 V, 2 baterie (každá 12v), centrální provozní vypínač, světla a starter 24 V
Kabina a vybavení kabiny:
- Robustní izolovaná ocelová kabina s bočními uzamykatelnými dveřmi montovaná na 4 silentblocích, perfektně vybavená,konstruovaná dle nejvyšších nároků na ergonomii.
- Robustní nástupní schůdky pro bezpečné vystupování a nastupování obsluhy
- Interní vnitřní osvětlení
- Čelní bezpečnostní sklo se stěračem a ostřikovačem
- Čelní a boční skla dle normy ECE R 43
- Panoramatický plnohodnotný rozhled z místa řidiče
- Topení a odvětrávání
- Výstražný maják na kabině
- Odhlučnění kabiny dle platných evropských norem
- Zrcátka nad spřáhly
- 2 vnější vyhřívaná a 1 vnitřní zpětné zrcátko
Nádrž:
- Ocelová nádrž o objemu 450l
Nouzové vypínače:
- Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla.
Povrchová úprava:
- Pískování SA 2,5, lak PRIMER EPOXID
- tloušťka 80 mikronů
- polyuretanový krycí lak RAL s regulovanou sílou nánosu povrchové barvy 40 mikronů
- celková síla lakové vrstvy po vyschnutí 100/120 mikronů
Obsluha a údržba:
- Umístění ovládacích o údržbových prvků je instalováno s maximálním ohledem na bezpečnost a ergonomii obsluhy, provozu a údržby.
- Bezpečnostní a údržbová kontrolní místa jsou aktivována ochrannými mechanismy.
Pneumatický brzdový systém (Vagónová brzda):
Na přání např.:
- 2 válcový kompresor o výkonu 2220 l/min
- Zásobník vzduchu o objemu 300 l při 8,5 Bar
- 2 uzavírací kohouty s připojovacími hadicemi v předu a v zadu, 5,15 bar, typ SNCF, ochrana proti zamrzání prostřednictvím termostatického ventilu.
- Kontrola tlaků z kabiny prostřednictvím manometrů
Automatická odstavovací brzda:
- V případě snížení tlaku v brzdovém systému je okamžitě a automaticky aktivována odstavovací brzda a vozidlo je zabrzděno
Výstražný maják:
- aktivován při rozjetí posunovadla
Tlačítka nouzového vypnutí stroje:
- Na vozidle vybaveném dálkovým ovládáním se nacházejí na každé straně (4ks) tlačítka nouzových vypínačů pro možnost okamžitého znehybnění vozidla, a to prostřednictvím sepnutí:
- ruční brzdy
- nouzové brzdy
- vypnutím motoru
Systém kontroly obsluhy:
- Připravenost obsluhy, bdělost i její schopnost pro ovládání posunovacího zařízení prostřednictvím dálkového ovladače jsou kontrolovány pomocí výstražného signálu a červené kontrolky na ovladači.
CENA: 290.000,00€ + DPH
PLATBA: 100% při převzetí
PLATNOST NABÍDKY: 1 měsíc
Vyhrazujeme si právo na meziprodej.