Vyrábíme patkové zvedáky řady MANTRA a otáčedla pro kolejová vozidla.
Soustava pro znovu uvedení do provozu pro práce na vymontovaných podvozcích/rámech podvozků.
- Zvedání a klesání na opracovávaných dílech vozidel.
- Zvedací a otočné zařízení na bázi sloupových zvedáků .
- Soustava 2 sloupových zvedáků .
- Nosnost každého zvedáku 5 tun.
- Polohování a výkyv částí vozidla do optimální polohy ,volný přístup k opracovávaným dílům
Práce pro uvedení do provozu, údržbové, kontrolní a svařovací práce, lakování podvozků a rámů podvozků požadují pro lehký přístup k práci nejrůznější polohy částí vozidla. Vždy, jsou-li poptávány zvedací a výkyvné postupy, jsou k dispozici specielní provedení s otočným zařízením.
Technickým základem jsou sloupové zvedáky s rozšiřujícími komponenty pro otáčení jednotlivých částí. Kumbruch vyvíjí z celkového spektra zkušeností individuelní zvedací a otočná zařízení a může stanovit pro každou potřebu optimální řešení. Stacionární nebo mobilní, obojí je možné.
Nasazení otáčedel:
- Zvedání a otáčení opracovávatelných částí vozidel.
- Zvedací zařízení na bázi sloupových zvedáků, sestava sloupových zvedáků, skládající se ze 2 zvedáků .
- Nosnost každého zvedáku 15 tun
- Zařízení pro práce při znovu uvedení do provozu na podvozcích Tatra
- Zařízení pro práce spojené s znovuuvedením do provozu na demontovaných podvozcích/rámech podvozků.
- Zvedací a otočné zařízení na bázi sloupových zvedáků .
- Soustava 2 patkových zvedáků ,nosnost každého zvedáku 5 t.
- Polohování a výkyv částí vozidla do optimální polohy.
- Volný přístup k montovaným dílům.
- Možné buď stacionární nebo mobilní provedení
Vyrábíme a dodáváme zvedací adaptéry pro Siemens Vectron i pro další kolejová vozidla.
Mám zájem
Patkové zvedáky MANTRA
Soustavy zvedáků kolejových vozidel naší vlastní značky Mantra.
- Nosnost 15 t, 20 t, 25 t
- Zdvih zvedáku 320 mm až 2600 mm (užitečný zdvih 2280 mm)
- Délka nosného ramene 675 mm
- Manuálně posuvná patka bez zátěže (o 300 mm) s kontrolou přijetí zátěže.
Popis jednotlivých částí sloupu:
- Tlačítko nouzového zastavení-umístěno na sloupu. Při stisku tlačítka dojde k zastavení všech sloupů.
- Koncový spínač maximálního zdvihu-pokud zdvihací zařízení přejede max. polohu (v důsledku poruchy systému pultu) dojde k rozpojení smyčky konc. spínače.
- V tuto chvíli se systém chová jako při stisku tlač. nouzového zastavení.
- Pokud dojde k rozpojení konc. spínače max. zdvihu, celý systém je zablokován a je nutné provést
Servisní zásah.
- Případný servisní zásah bude spočívat v HW vyblokování čidla uvnitř rozváděče sloupu (klíček) a v manuálním sjetí příslušného sloupu.
- Řízení sloupu-stykačové připojení/ reverzace motoru.
- Elektronická synchronizace chodu jednotlivých sloupů pomocí indukčního senzoru pro kódování otáčení v požadovaném rozsahu.
- Další prvky a funkce mohou být přidány dle požadavku zadavatele.
- Před vlastní výrobou zařízení je koncepce představena zadavateli.
- Součástí dodávky je technicko průvodní dokumentace (CE, el. revize, návod k obsluze, návod k údržbě, bezpečnostní pravidla, vyřízení průkazu způsobilosti UTZ.)
Cena nabídky zahrnuje:
- Konstrukce (Koncepční návrh zařízení, konstrukce jednotlivých uzlů montážního pracoviště, celková konstrukce sestav podsestav jejímž výstupem je 3d model zařízení a výrobní výkresy jednotlivých dílů).
- Výroba (jednotlivých dílů dle výrobní dokumentace, úprava ploch a hran pro povrchovou úpravu).
- Povrchová úprava (povrchová úprava jednotlivých dílů, u kovových dílů-pozink, u funkčních dílů jako jsou čepy…)
- Montáž (jednotlivých podsestav a složení do finálního stavu ke zkoušení).
- Materiál (potřebný pro polotovary na výrobu jednotlivých dílů sestavy).
- Nakupované díly (ložiska,pouzdra, vodící kluzné plastové lišty, vedení, převodovky).
- Technicko – průvodní dokumentace v ČJ.
Při denním provozu v plném zatížení pod dobu ca. 1 hodiny, dodržování pravidelné údržby, zákonných ročních prohlídkách prováděných smluvním servisem a odborné obsluze dle návodu k použití, odpadá během prvních 10 let jakékoli náklady na opravy nebo výměny náhradních dílů.
Parametry a rozměry:
- Nosnost 15 t, 20 t, 25 t
- Zdvih zvedáku 320 mm až 2600 mm (užitečný zdvih 2280 mm)
- Délka nosného ramene 675 mm
- Vlastní hmotnost 1600 kg
- Manuálně posuvná patka bez zátěže (o 300 mm) s kontrolou přijetí zátěže.
- Pohon do 4KW
- RAL 1025_sloup
- Zařízení je v provedení proti stříkající vodě
- Patky zvedáků jsou pohyblivé s manuálním ovládáním na principů ozubeného hřebenu bez zátěže
- Systém zdvihacího zařízení je tvořen ovládací jednotkou systému (dále pult) a několika ks zvedáků (dále sloup).
- Jednotlivé sloupy jsou připojeny přímo k pultu, ze kterého jsou napájeny, řízeny a jištěny. (Možnost ovládání sloupů po dvojicích i každého stojanu zvlášť) dle požadavku
- Sada obsahuje 1ks mobilní ovládací pult s ovládacím displejem (7 palců)
- Ovládací panel obsahuje PLC, které spíná stykače pro řízení motorů v závislosti na ovládacím tlačítku na pultu a v závislosti konfiguraci nastavené prostřednictvím HMI panelu.
- Boční výřezy MANTRA pro bezpečný a rychlý přístup během servisních úkonů